1. ຊື່ຫຼັກສູດ:
- ຫຼັກສູດປະລິນຍາຕີ ວິທະຍາສາດ ສາຂາ ຄະນິດສາດ.
- Bachelor of Science Program in Mathematics.
2. ຊື່ປະກາສະນີຍາບັດ:
- ປະລິນຍາຕີ ວິທະຍາສາດ ສາຂາ ຄະນິດສາດ.
- ປຕ.ວ. (ຄະນິດສາດ).
- Bachelor of Science in Mathematics.
- B.Sc. (Mathematics).
3. ໜ່ວຍງານຮັບຜິດຊອບ:
ມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ, ຄະນະວິທະຍາສາດ ທໍາມະຊາດ, ພາກວິຊາ ຄະນິດສາດ.
ເບີໂທລະສັບ/ແຟັກ: 021 770173, 020 56430439, 020 55990981, 020 55556446, 020 22422715
ອີເມວ: fwjlis@yahoo.com, souksbh@nuol.edu.la, kedtysack@gmail.com, parnthongvongbounsy@gmail.com
4. ປັດຊະຍາ:
ຫຼັກສູດຄະນິດສາດ ແລະ ຄະນິດສາດນໍາໃຊ້ ມີຄວາມມຸ່ງຫວັງກໍ່ສ້າງນັກວິຊາການລະດັບປະລິນຍາຕີໃຫ້ມີຄວາມຮູ້, ຄວາມສາມາດ, ມີປະສົບການ ແລະ ມີຄວາມຊ່ຽວຊານທາງດ້ານຄະນິດສາດ, ພ້ອມທັງສົ່ງເສີມໃຫ້ນັກສຶກສາໄດ້ຮຽນຮູ້ ແລະ ພັດທະນາຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ, ໂດຍຖືເອົາຜູ້ຮຽນເປັນໃຈກາງ ພ້ອມທັງຮັບປະກັນໃຫ້ຜູ້ຮຽນໄດ້ເສີມຂະຫຍາຍການຮຽນຂອງຕົນຕາມຄວາມສາມາດ ແລະ ເຮັດໃຫ້ຫຼັກສູດມີເນື້ອໃນກວມເອົາ 5 ຫຼັກມູນຂອງການສຶກສາອີກດ້ວຍ, ເຮັດໃຫ້ຜູ້ຮຽນມີຄວາມຊໍານິຊໍານານ, ຮູ້ຈັກນໍາໃຊ້ຄະນິດສາດເຂົ້າໃນການວິເຄາະບັນຫາ, ແກ້ບັນຫາ ແລະ ການສຶກສາຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ ຢ່າງຖືກຕ້ອງ, ຊັດເຈນ ແລະ ມີຄວາມໜ້າເຊື່ອຖືໄດ້ ເພື່ອຮັບໃຊ້ໃຫ້ແກ່ການຮຽນການສອນ ແລະ ການແກ້ໄຂບັນຫາທາງດ້ານພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ, ສາມາດນໍາໃຊ້ຄວາມຮູ້ທາງດ້ານຄະນິດສາດເຂົ້າໃນການສິດສອນ, ເຮັດໃຫ້ນັກສຶກສາກາຍເປັນບຸກຄະລາກອນທີ່ມີຄຸນນະພາບ ແລະ ປະສິດທິຜົນນັບມື້ນັບຫຼາຍຂຶ້ນ, ເພື່ອຕອບສະໜອງຕາມຄວາມຮຽກຮ້ອງຕ້ອງການຂອງຕະຫຼາດແຮງງານໃນຂອບເຂດທົ່ວປະເທດ. ຜູ້ຮຽນຈົບສາຂານີ້ ສາມາດເຮັດວຽກຮ່ວມກັບອົງການຈັດຕັ້ງຕ່າງໆ ທັງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນ, ສາມາດສິດສອນຢູ່ໃນສະຖາບັນການສຶກສາຕ່າງໆ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງວິຊາສະເພາະຂອງຕົນ, ເຮັດວຽກຢູ່ບັນດາຫ້ອງການ ແລະ ສູນ ໃນກະຊວງຕ່າງໆ, ບັນດາບໍລິສັດ ແລະ ລັດວິສາຫະກິດອື່ນໆ. ນອກຈາກນີ້ຜູ້ຮຽນຈົບສາຂານີ້ຍັງສາມາດລົງເລິກສຶກສາຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດໃນລະດັບຕ່າງໆ ແລະ ສຶກສາຕໍ່ລະດັບປະລິນຍາໂທ ທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ໃນສາຂາຄະນິດສາດ, ຄະນິດສາດນໍາໃຊ້, ສະຖິຕິ, ວິທະຍາສາດຄອມພິວເຕີ, ຄູຄະນິດສາດ ແລະ ສາຂາອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງໄດ້.
5. ຈຸດປະສົງຂອງຫຼັກສູດ
- ເພື່ອສ້າງນັກວິຊາການໃນລະດັບປະລິນຍາຕີໃຫ້ມີຄວາມຮູ້, ຄວາມສາມາດ, ມີປະສົບການ ແລະ ມີຄວາມຊ່ຽວຊານຢ່າງໜັກແໜ້ນທາງດ້ານຄະນິດສາດ ພ້ອມທັງໃຫ້ຜູ້ຮຽນໄດ້ລົງເລິກກ່ຽວກັບການນໍາໃຊ້ຄະນິດສາດເຂົ້າໃນຂົງເຂດຕ່າງໆ;
- ເພື່ອສ້າງນັກວິຊາການທາງດ້ານຄະນິດສາດໃນລະດັບປະລິນຍາຕີໃຫ້ມີຄວາມສາດ, ມີທັກສະ, ມີຫົວຄິດປະດິດສ້າງ ແລະ ສາມາດນໍາໃຊ້ຄະນິດສາດເຂົ້າໃນການວິເຄາະບັນຫາ ແລະ ການແກ້ບັນຫາທາງດ້ານເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ແລະ ການປະກອບອາຊີບຢ່າງມີປະສິດທິຜົນ;
- ເພື່ອໃຫ້ຜູ້ຮຽນຈົບສາຂານີ້ສາມາດພັດທະນາຕົນເອງ ແລະ ສຶກສາຕໍ່ໃນລະດັບທີ່ສູງຂຶ້ນ ພ້ອມທັງສາມາດເຮັດການສຶກສາຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດທາງດ້ານຄະນິດສາດ ຕອບສະໜອງຕາມຄວາມຮຽກຮ້ອງຕ້ອງການຂອງຕະຫຼາດແຮງງານ ແລະ ສັງຄົມໃນປັດຈຸບັນ;
ເພື່ອສ້າງໃຫ້ນັກສຶກສາມີຄວາມຊື່ສັດຕໍ່ຕົນເອງ ແລະ ຜູ້ອື່ນ, ມີຄວາມເປັນເອກະລາດໃນການຄົ້ນຄິດ, ມີຫົວຄິດປະດິດສ້າງ, ມີພາວະການເປັນຜູ້ນໍາ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນທີມງານ, ມີແບບແຜນດໍາລົງຊີວິດທີ່ຖືກຕ້ອງ, ມີທັດສະນະການເມືອງໜັກແໜ້ນ, ມີແນວຄິດຮັກຊາດ, ຮັກລະບອບໃໝ່, ມີຄວາມຈົ່ງຮັກພັກດີຕໍ່ພັກ-ລັດ ແລະ ຮູ້ຮັກສາວັດທະນາທໍາອັນຈົບງາມຂອງຊາດ ມີແນວຄິດຮັກສາສິ່ງແວດລ້ອມ.
6. ຜົນການຮຽນຮູ້ ແລະ ອາຊີບທີ່ສາມາດປະກອບໄດ້ພາຍຫຼັງສໍາເລັດການສຶກສາ
6.1 ຜົນການຮຽນຮູ້
ພາຍຫຼັງສໍາເລັດການສຶກສາໃນຫຼັກສູດສາຂາວິຊາ ຄະນິດສາດ ນີ້ແລ້ວນັກສຶກສາຈະສາມາດ:
ດ້ານຄວາມຮູ້:
- ຈໍາແນກໄດ້ຄວາມຮູ້ທາງດ້ານທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການໃນສາຂາຄະນິດສາດ;
- ຈໍາແນກບັນຫາ, ວິເຄາະບັນຫາ ແລະ ແກ້ບັນຫາຢ່າງໄດ້ຖືກຕ້ອງ ແລະ ມີເຫດມີຜົນ;
ດ້ານທັກສະ:
- ເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະໄດ້ຢ່າງມີຫົວຄິດປະດິດສ້າງ ແລະ ມີປະສິດຕິພາບ;
- ປະຕິບັດໜ້າທີ່ວຽກງານດ້ວຍຄວາມຮັບຜິດຊອບສູງຕໍ່ຕົນເອງ ແລະ ສ່ວນລວມ;
ດ້ານການນໍາໃຊ້:
- ນຳໃຊ້ຄວາມຮູ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການ ທາງດ້ານຄະນິດສາດເຂົ້າໃນການແກ້ໄຂບັນຫາໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ;
- ວິເຄາະບັນຫາໄດ້ຢ່າງມີເຫດຜົນທີ່ຖືກຕ້ອງ ແລະ ຊັດເຈນ;
- ສ້າງແບບຈໍາລອງທາງດ້ານຄະນິດສາດເຂົ້າໃນການຄົ້ນຄວ້າໄດ້;
- ນໍາໃຊ້ຄະນິດສາດແກ້ບັນຫາທາງດ້ານເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ;
ດ້ານທັກສະທາງສັງຄົມ:
- ປະຕິບັດໜ້າທີ່ວຽກງານຢ່າງມີຈັນຍາບັນຕາມທິດ 3 ລັກສະນະ ແລະ 5 ຫຼັກມູນຂອງການສຶກສາ, ມີພາວະການເປັນຜູ້ນໍາ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ, ມີຄວາມຈົ່ງຮັກພັກດີຕໍ່ພັກ-ລັດ ແລະ ຮູ້ຮັກສາວັດທະນາທໍາອັນຈົບງາມຂອງຊາດ ມີແນວຄິດຮັກສາສິ່ງແວດລ້ອມ;
- ພົວພັນ-ສື່ສານ ພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດໄດ້.
6.2 ອາຊີບທີ່ສາມາດປະກອບໄດ້ພາຍຫຼັງສໍາເລັດການສຶກສາ
ຜູ້ຮຽນຈົບຫຼັກສູດປະລິນຍາຕີສາຂາ ຄະນິດສາດ ສາມາດປະກອບອາຊີບໄດ້ດັ່ງນີ້:
- ອາຊີບດ້ານວິຊາການ ແລະ ການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດທາງດ້ານຄະນິດສາດ ເຊັ່ນ: ຄູ-ອາຈານ, ນັກວິຊາການ, ນັກຄົ້ນຄວ້າໃນສາຂາຄະນິດສາດ, ຄະນິດສາດນໍາໃຊ້,
ສະຖິຕິ, ວິທະຍາສາດຄອມພິວເຕີ, ຄູຄະນິດສາດ ແລະ ສາຂາອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງໄດ້. - ອາຊີບພະນັກງານໃນອົງການຈັດຕັ້ງຕ່າງໆ ທັງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນ ເຊັ່ນ: ສະຖາບັນການສຶກສາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງວິຊາສະເພາະທາງດ້ານຄະນິດສາດ,
ບັນດາຫ້ອງການ ແລະ ສູນ ໃນກະຊວງຕ່າງໆ, ບັນດາບໍລິສັດ ແລະ ລັດວິສາຫະກິດອື່ນໆ. - ອາຊີບອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ເຊັ່ນ: ນັກຄົ້ນຄວ້າເອກະລາດ, ນັກວາງແຜນການ ແລະ ການລົງທຶນ, ນັກທຸລະກິດ-ການຄ້າ ອື່ນໆ.
7. ການກໍານົດການເປີດສອນ
ຫຼັກສູດດັ່ງກ່າວນີ້ຈະເປີດສອນໃນສົກສຶກສາ 2019-2020 ເປັນຕົ້ນໄປ ໃນພາກວິຊາຄະນິດສາດ, ຄະນະວິທະຍາສາດທໍາມະຊາດ, ມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ. ຈະຈັດຕັ້ງການຮຽນ-ການສອນ ຈົບ 1 ຮຸ່ນ ຈິ່ງຈະມີການປະເມີນຄືນ ເພື່ອປັບປຸງໃຫ້ແທດເໝາະກັບສະພາບຄວາມເປັນຈິງຂອງການພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມຂອງປະເທດ. ຫຼັກສູດດັ່ງກ່າວຈະເປີດສອນຕະຫຼອດໄປ ແລະ ເປັນຫຼັກສູດທີ່ສາມາດປັບປຸງປ່ຽນແປງຕາມລະບົບການສຶກສາ.
8. ຄາດຄະເນແຜນຮັບນັກສຶກສາ
ແຜນຄາດຄະເນຮັບນັກສຶກສາເຂົ້າຮຽນໃນຫຼັກສູດປະລິນຍາຕີສາຂາ ຄະນິດສາດ ແລະ ຄະນິດສາດນໍາໃຊ້ແມ່ນຈໍານວນ 40 ຄົນ/ປີ, ດັ່ງລາຍລະອຽດລຸ່ມນີ້:
ປີ 1 | ປີ 2 | ປີ 3 | ປີ 4 |
2019-2020 | 40 | 00 | 00 |
2020-2021 | 40 | 40 | 00 |
2021-2022 | 40 | 40 | 40 |
2022-2023 | 40 | 40 | 40 |
9. ຄຸນສົມບັດຂອງນັກສຶກສາ
ຜູ້ທີ່ຈະເຂົ້າສຶກສາໃນຫຼັກສູດສາຂາຄະນິດສາດ ຕ້ອງມີຄຸນສົມບັດດັ່ງນີ້:
ສໍາລັບນັກຮຽນ:
- ມີປະກາສະນີຍາບັດ ແລະ ໃບຄະແນນຈົບມັດທະຍົມຕອນປາຍ;
- ຜ່ານການສອບເສັງຄັດເລືອກຕາມລະບຽບການຂອງມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ;
- ມີສຸຂະພາບແຂງແຮງດີ;
- ມີຄຸນສົມບັດດີ;
- ປະຕິບັດຕາມເງື່ອນໄຂອື່ນໆ ທີ່ມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດກໍານົດ.
ສໍາລັບພະນັກງານ:
- ມີປະກາຊະນີຍາບັດ ແລະ ໃບຄະແນນຈົບວິຊາສະເພາະຊັ້ນກາງ/ຊັ້ນສູງ;
- ຜ່ານການສອບເສັງຄັດເລືອກຕາມລະບຽບການຂອງມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ;
- ມີສຸຂະພາບແຂງແຮງດີ;
- ມີຄຸນສົມບັດດີ;
- ໄດ້ຮັບການອະນຸມັດ ແລະ ເຫັນດີຈາກການຈັດຕັ້ງທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
- ປະຕິບັດຕາມເງື່ອນໄຂອື່ນໆ ທີ່ມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດກໍານົດ.
10. ວິທີຄັດເລືອກຜູ້ເຂົ້າສຶກສາ
ຜູ້ທີ່ມີມາດຖານຖືກຕ້ອງຕາມທີ່ໄດ້ກໍານົດໄວ້ໃນຂໍ້ 9 ຕ້ອງໄດ້ປະກອບເອກະສານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການສອບເສັງຕາມເງື່ອນຂອງມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ ໄດ້ກໍານົດໄວ້ ແລະ ຍື່ນ ເພື່ອສອບເສັງຄັດເລືອກເຂົ້າໃນແຕ່ລະຕົ້ນສົກຮຽນ ໂດຍມີຄະນະກໍາມະການສອບເສັງຄັດເລືອກ ຈາກມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ ສົມທົບກັບກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ.
11. ການຈັດຕັ້ງການຮຽນ-ການສອນ
ການຈັດຕັ້ງການຮຽນ-ການສອນໃນຫຼັກສູດປະລິນຍາຕີສາຂາ ຄະນິດສາດ ມີດັ່ງນີ້:
- ໜຶ່ງສົກສຶກສາແບ່ງອອກເປັນ 2 ພາກຮຽນ (ມີພັກທ້າຍປີຮຽນ)
- ໜຶ່ງພາກຮຽນມີ 20 ອາທິດ:
- ຮຽນຕົວຈິງ 16 ອາທິດ
- ທວນຄືນ ແລະ ສອບເສັງ 2 ອາທິດ
- ແຮວັນພັກຕ່າງໆ 1 ອາທິດ
- ພັກພາກຮຽນ 1 ອາທິດ
- ໜຶ່ງອາທິດຮຽນ 5 ວັນ (ຈັນ-ສຸກ), ຕໍ່າສຸດ 25 ຊົ່ວໂມງ ແລະ ສູງສຸດ 35 ຊົ່ວໂມງ (5-7 ຊົ່ວໂມງ/ມື້)
- ໜຶ່ງຊົ່ວໂມງຮຽນ 50 ນາທີ, ພັກຜ່ອນ 10 ນາທີ
- ຕອນເຊົ້າເລີ່ມເວລາ 8:00 ໂມງ ຫາ 11:30 ໂມງ, ຕອນແລງເລີ່ມ 13:00 ໂມງ ຫາ 16:30 ໂມງ
12. ໄລຍະເວລາການສຶກສາ
ຫຼັກສູດປະລິນຍາຕີສາຂາ ຄະນິດສາດ ມີໄລຍະເວລາຮຽນທັງໝົດແມ່ນ 4 ປີ (8 ພາກຮຽນ) ແລະ ສາມາດຮັກສາສະຖານະພາບໄດ້ຕື່ມອີກສູງສຸດ 2 ປີ.
13. ການກໍານົດໜ່ວຍກິດໃນແຜນການຮຽນ-ການສອນ
13.1 ຈໍານວນໜ່ວຍກິດໃນແຕ່ລະໝວດວິຊາ
- ໝວດວິຊາຄວາມພື້ນຖານຮູ້ທົ່ວໄປ 19 ໜ່ວຍກິດ
- ໝວດວິຊາຄວາມຮູ້ພື້ນຖານວິຊາສະເພາະ 41 ໜ່ວຍກິດ
- ໝວດວິຊາສະເພາະ 78 ໜ່ວຍກິດ
3.1 ຮຽນຕົວຈິງ 72 ໜ່ວຍກິດ
3.2 ຂຽນບົດຈົບຊັ້ນ 06 ໜ່ວຍກິດ
3.3 ໝວດວິຊາເລືອກ 03 ໜ່ວຍກິດ
ລວມທັງໝົດ 141 ໜ່ວຍກິດ
13.2 ແຜນການຈັດຕັ້ງການຮຽນ-ການສອນໃນແຕ່ລະປີ, ແຕ່ລະພາກຮຽນ
ປີທີ1, ພາກຮຽນທີ1
ລະຫັດວິຊາ | ຊື່ວິຊາ: ພາສາລາວ ແລະ ພາສາອັງກິດ | ໜ່ວຍກິດ |
205CA111 | -ແຄນຄູລັດສÌ 1 (Calculus 1) | 3(2-2-5) |
145PY101 | ຈິດຕະວິທະຍາທົ່ວໄປ (General Psychology) | 2(2-0-4) |
205DM111 | ຄະນິດສາດເຕັມໜ່ວຍ 1 (Discrete Mathematics1) | 3(2-2-5) |
205ES101 | ພາສາສໍາລັບວິທະຍາສາດ 1 (English for Science 1) | 2(0-4-2) |
205CF111 | ຄອມພິວເຕີພື້ນຖານ (Computer Foundation) | 3(2-2-5) |
205NP111 | ຟີຊິກສາດພື້ນຖານ (Genaral Physics) | 3(2-2-5) |
115LS101 | ລາວສຶກສາ 1 (Lao Studies 1) | 2(2-0-4) |
ລວມ: | 18(12-12-30) |
ປີທີ1, ພາກຮຽນທີ2
ລະຫັດວິຊາ | ຊື່ວິຊາ: ພາສາລາວ ແລະ ພາສາອັງກິດ | ໜ່ວຍກິດ |
205CA122 | -ແຄນຄູລັດສÌ 2 (Calculus 2) | 3(2-2-5) |
205OR121 | ການວິໄຈດໍາເນີນງານ(Operation Research) | 3(2-2-5) |
205AG111 | ເລຂາວິເຄາະ (Analytical Geometry) | 3(2-2-5) |
205DM122 | ຄະນິດສາດເຕັມໜ່ວຍ 2 (Discrete Mathematics 2) | 3(2-2-5) |
205ES102 | ພາສາສໍາລັບວິທະຍາສາດ 2 (English for Science 2) | 2(0-4-2) |
205MS211 | ສະຖິຕິຄະນິດສາດ1 (Mathematics Statistics1) | 3(2-2-5) |
135LS102 | ລາວສຶກສາ 2 (Lao Studies 2) | 2(2-0-4) |
ລວມ: | 19(12-14-31) |
ປີທີ2, ພາກຮຽນທີ1
ລະຫັດວິຊາ | ຊື່ວິຊາ: ພາສາລາວ ແລະ ພາສາອັງກິດ | ໜ່ວຍກິດ |
205NM221 | ວິທີການທາງດ້ານຈຳນວນ (Numerical Methods) | 3(2-2-5) |
205FI211 | ຄະນິດສາດການເງິນ-ການປະກັນໄພ (Mathematics for Financial-Insurance) | 3(2-2-5) |
205NT221 | ທິດສະດີຈໍານວນ (Number Theory) | 3(2-2-5) |
205EM201 | ພາສາອັງກິດສໍາລັບຄະນິດສາດ 1 (English for Mathematics 1) | 2(0-4-2) |
205GA111 | ການບັນຊີທົ່ວໄປ (General Accounting) | 3(2-2-5) |
205DB111 | ຄວາມຮູ້ພື້ນຖານກ່ຽວກັບຖານຂໍ້ມູນ (Database Basics) | 3(2-2-5) |
205LA211 | ພຶດຊະຄະນິດລີແນແອ (Linear algebra) | 3(2-2-5) |
ລວມ: | 20(12-16-32) |
ປີທີ2, ພາກຮຽນທີ2
ລະຫັດວິຊາ | ຊື່ວິຊາ: ພາສາລາວ ແລະ ພາສາອັງກິດ | ໜ່ວຍກິດ |
205OD221 | ສົມຜົນຈຸນລະຄະນິດສາມັນ (Ordinary Differential Equations) | 3(2-2-5) |
205AN211 | ວິເຄາະຄະນິດ 1 (Mathematical Analysis 1) | 3(2-2-5) |
205GT221 | ທິດສະດີກຣາຟ (Graph Theory) | 3(2-2-5) |
205EM212 | ພາສາອັງກິດສໍາລັບຄະນິດສາດ 2 (English for Mathematics 2) | 2(0-4-2) |
205DT221 | ທິດສະດີການຕັດສິນໃຈທາງສະຖິຕິ (Decision Theory in Statistics) | 3(2-2-5) |
205HM211 | ປະຫວັດຂອງຄະນິດສາດ (History of Mathematics) | 3(2-2-5) |
015ND201 | ວິຊາສຶກສາປ້ອງກັນຕົວ (Defending-Strategy Course) | 3(0-2-6) |
ລວມ: | 20(10-16-33) |
ປີທີ3, ພາກຮຽນທີ1
ລະຫັດວິຊາ | ຊື່ວິຊາ: ພາສາລາວ ແລະ ພາສາອັງກິດ | ໜ່ວຍກິດ |
205MA322 | ວິເຄາະຄະນິດ 2 (Mathematical Analysis 2) | 3(2-2-5) |
205PD321 | ສົມຜົນຈຸນລະຄະນິດພາກສ່ວນ (Partial Differential Equations) | 3(2-2-5) |
205SM321 | ການນໍາໃຊ້ຊັອບແວທາງຄະນິດສາດ (Software Application for Mathematics) | 2(0-4-2) |
205IS321 | ຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນຂອງຂະບວນການສະໂຕຄາສຕິກ (Introduction of Stochostic proess) | 3(2-2-5) |
205RM321 | ວິທີການຄົ້ນຄວ້າ (Research Mathodology) | 2(2-0-4) |
205ST321 | ທິດສະດີກຸ່ມ (Set Theory) | 3(2-2-5) |
205AA321 | ພຶດຊະຄະນິດນາມມະທໍາ (Abstract Algebra) | 3(2-2-5) |
ລວມ: | 19(12-14-31) |
ປີທີ3, ພາກຮຽນທີ2
ລະຫັດວິຊາ | ຊື່ວິຊາ: ພາສາລາວ ແລະ ພາສາອັງກິດ | ໜ່ວຍກິດ |
205DE321 | ສົມຜົນຄວາມແຕກຕ່າງ (Differential Equations) | 3(2-2-5) |
205FA321 | ວິເຄາະຕໍາລາ (Functional Analysis) | 3(2-2-5) |
205MM321 | ແບບຈໍາລອງທາງຄະນິດສາດ (Mathematical Modeling) | 3(2-2-5) |
205FC321 | ຕໍາລາຕົວປ່ຽນເປັນຈໍານວນສົນ(Functions of Complex Variable) | 3(2-2-5) |
205IT321 | ຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນກ່ຽວກັບໂຕໂປໂລຊີ (Introduction to Topology) | 3(2-2-5) |
115HR223 | ມະນຸດສໍາພັນ (Human Relationship) | 2(2-0-4) |
205EX321 | ຝຶກງານ (Field work) | 3(0-0-9) |
ລວມ: | 20(12-10-38) |
ປີທີ4, ພາກຮຽນທີ1
ລະຫັດວິຊາ | ຊື່ວິຊາ: ພາສາລາວ ແລະ ພາສາອັງກິດ | ໜ່ວຍກິດ |
205SM421 | ສໍາມະນາທາງຄະນິດສາດ (Seminar Mathematics) | 2(0-2-4) |
205EM421 | ຄະນິດສາດສິ່ງແວດລ້ອມ (Environment Mathematics) | 3(2-2-5) |
205DG421 | ເລຂາຈຸນລະຄະນິດ (Differential Geometry) | 3(2-2-5) |
205PP421 | ການວາງແຜນ ແລະ ການປະເມີນໂຄງການ (Planning and Evaluation Project) | 3(2-2-5) |
205CT421 | ທິດສະດີລະຫັດ (Cooding Theory) | 3(2-2-5) |
115PO401 | ວິຊາການເມືອງ (Politics) | 2(2-0-4) |
ວິຊາເລືອກ (Elective Course) | 3(2-2-5) | |
ລວມ: | 19(12-12-33) |
ປີທີ4, ພາກຮຽນທີ2
ລະຫັດວິຊາ | ຊື່ວິຊາ: ພາສາລາວ ແລະ ພາສາອັງກິດ | ໜ່ວຍກິດ |
205FP421 | -ໂຄງການບົດຈົບຊັ້ນ (Final Project) | 6(0-0-18) |
ລວມ: | 6(0-0-18) |